Kaffe i flera liter

Att jag redan skulle ha min egna familj vid det här laget trodde jag aldrig. Ångrar jag mig ibland? - nej aldrig. Att ha en trotsig tvååring som testar mitt tålamod samtidigt som milo skriker av magont på nätterna skulle jag aldrig ångra. För den kärlek och glädje som de ger mig när de är på rätt humör får mig att glömma allt det negativa. 
 
Nu sitter vi här i soffan efter att ha hälsat på hos gammelmormor och gammelmorfar.dammsugarn startad och rullar runt i huset och Jag har beställt en alldeles för dyr mattebok, Linnea kliar mig på ryggen, milo sover, och Louis är ett halvt öga från att slockna på sin hörna av soffan. 
Imorgon ska jag försöka att inte sova bort hela förmiddagen. Har de senaste dagarna lyckats sova från 09 till 12... hela dagen försvinner och jag borde egentligen lägga de timmarna på att plugga. Så imorgon startar jag kaffebryggaren och laddar den fullt för att kunna säga nej till min varma mjuka säng haha.

Kommentera här: