Kort och snabbt inlägg

Foglossning från helvete. När man knappt får på sig byxorna på morgonen då får man klaga lite va? 
 
Idag har jag jobbat och den stora snackisen var att hemmakväll ska läggas ner. Det kan tydligen inte finnas så mycket att prata om i Alvesta. Så när folk ställt frågan "stämmer det att ni ska lägga ner?" redan 100 gånger bara idag så höll jag på att bli tokig... det värsta är att jag kommer fortsätta höra det minst 100 gånger varje gång jag jobbar.. samtidigt gör det lite ont i själen, jag började endå där 2013 och har jobbat där sen dess. Det kommer bli lite tomt utan det. 
 
Nu ska jag ladda upp batterierna inför imorgon så jag orkar med folks tjat utan att slå ihjäl någon haha. 
 
Detta fina tåg av julmust byggde Linnea upp innan. Hon avslutade med att lägga dockan längst fram, sen satt hon.där och lekte. En klunk till nea och en klunk till dockan. (Den överfulla blöjan beror på envis unge som totalvägrade byta..)

Kommentera här: