Godnatt onsdag!

Nu när jag skulle.gå och lägga mig i sängen för att läsa passade ungen på att visa vad han går för. Jisses vad det sparkas inne i magen, det känns väldigt lugnande och jag slipper tänka på det och behöva ringa in.
 
Idag har jag tvättat som alla andra dagar så inget ovanligt haha. En ny säck hundmat inhandlad (billigt och bra...). Räkningarna betalade och skulle egentligen pluggat. Men det sistnämnda blev aldrig riktigt av. Kände mig inte alls motiverad när vi stängde av den senaste Pirates of the caribbean filmen som för övrigt var helt ok.
Köpte även hundgodis i lösvikt, min tanke var att han skulle få lite då och då.. linneas tanke var att han lika gärna kunde få allt på en gång. Trotsiga unge vad du kan pröva mitt tålamod. (Men Nemo var super nöjd med linneas ide)
Någon tycker om den nya mattan i badrummet. Hittar man inte han någon annanstans så är han till 100% där! Notera även mina ben som är hyffsat bruna sen kroatien. I vanliga fall hade jag varit vitare än ett pappersark...

Kommentera här: