Torsdag och snart helg

Då var det snart helg! Idag har varit en effektiv dag med snabba ryck. Sagt hej då till Saaben som lämnades in för att sedan skrotas. Det gjorde lite ont i själen, tycker mer om den än v70:in.. är kass på att köra den bilen... Idag blev även gräset klippt för sista gången i år. Det hade behövts göras för typ en månad sen, men vädret har inte riktigt varit på min sida. Samt att gräsklipparn fick sig en dusch med slangen innan vintervilan. Sedan hann jag fixa min enkät till skolarbetet, nu ska läraren bara kolla igenom den också. Nu känner jag mig rätt trött i fötterna efter mitt kvällspass på hemmakväll. Så dejt med kudden blir det nu och hoppas på att linnea också somnar.. det blir en tuff morgon för henne.
Nu har jag bara en del höstprojekt kvar i trädgården.
-Ta upp daliarötter
-rensa plattor från mossa
-räfsa upp päronen 
-rensa trädgårdslandet
-ta bort det sista ogräset från linneas sandlåda

Kommentera här: