Min nya bästa vän

Har jag presenterat er för min nya bästa vän? Det är bara vid vissa tillfällen den retar upp mig och då kan jag sparka till den sen är allt som vanligt - robotdammsugaren! Än så länge är jag hel nöjd med att ha stulit denna från pappa, helt klart värt det. De använde den inte endå, här gör den mycket mer nytta. Visst den dånar en del, dock inte mer än vad en vanlig dammsugare det är bara det att den tar lite längre tid på sig så man får stå ut med det en stund. Så idag kunde jag laga mat OCH dammsuga golven samtidigt. Nemo och katterna har jag inte lyckats övertala än. De är väldigt skeptiska och var nog ganska nöjda med den vanliga, den var tillräckligt skrämmande. Linnea tycker denna är väldigt intressant men vågar för allt i världen inte gå förbi den haha.
 

Kommentera här: