Godmorgon lördag!

idag vankas det jobb till 16 sen är jag ledig hela söndagen. Som vanligt när man öppnar butiken så star halva alvesta utanför systembolaget och väntar på att bli insläppta. Själv brukar jag ha det lugnt I butiken fram till 12 tiden, då har alla ungar vaknat till liv och behöver socker. Så nu kan jag gå här och pyssla, fylla på och dona.
 
Ikväll dumpar vi linnea hos mormor då jag och Louis ska träna på att köra. Vi ska se om vi kan få honom till att lyckas ta det där körkortet innan årets slut. Jag har ju sagt att hans deadline är att han ska köra oss till förlossningen. Gör han inte det så får han hitta någon annan stans att bo tills han tagit sitt körkort. Vi får se hur det går och hur tuff jag är när vi står där utan körkort sen när han skulle haft ett.
 
Hoppas ni andra med vanliga jobb är lediga idag och får en lugn och härlig lördag!

Kommentera här: