Lördag = jobb

I vanlig ordning startade jag denna lördagen med jobb, eftersom att Louis också jobbade fick linnea vara med mormor. Lyckades även smälta min jacka när jag värmde mig vid öppna spisen när vi skulle lämna busungen.. Nu får jag nog erkänna att jag behöver en ny jacka...
 
Efter jag jobbat färdigt för dagen så stammade vi där hela kvällen. Pizza och en massa bus och lek blev det, även om linnea trillat och slagit sig under ögat. blir nog en fin blåtira. Lagom till vi skulle åka hem så trillar hon och slår i huvudet, jag tror det lät mer allvarligt än vad det är när hon slog sig. Eftersom att hon var trött redan innan så visste jag inte om hon somnade i bilen pga det eller om hon faktiskt skadat sig. Dock tror jag på det förstnämnda, men nojjig som man är har man varit vaken lite till medans hon sover för att ha koll. Men allt verkar vara i sin ordning så nu lägger jag också ner huvudet på kudden! 
Linnea får ju heller inte nog av snapchat, hon tycker nog det är lika kul som jag. Hon skrattar iaf åt bilderna och så blir vi dessutom så himla snygga!

Kommentera här: