Äntligen höst!

Nu när jag inte har häst kan jag äntligen säga äntligen höst! Så himla.mysigt när regnet smattrar mot rutorna och man har tänt lite ljus.  Har haft två bloggfria dagar, har inte varit på topp och kände att det hade blivit himla negativa inlägg. Där jag mest hade beklagat mig över att jag snart är arbetslös och har en liten på väg, för vem vill anställa en höggravid fet kvinna som snart ska föda? Om jag ens kan jobba förstås.
 
Idag har vi varit i vislanda, Linnea har lekt med ellie och jag druckit kaffe med isa ♡ passade på att plugga lite när vi kom hem och Linnea sov. Imorgon är det skolfotografering för Linnea hon ska vara där redan 08.15... spännande att se om vi kommer upp i tid haha. Kan inte säga att vi ät så värst morgonpigga, vi är nöjda om vi lyckas komma upp vid 08! 
 
Nu har vi precis ätit mellanmål och kollar på Disney junior, ska plocka fram kläder till imorgon, tvättmaskinen är igång och sen parkerar vi oss i soffan. Klockan 21 är det dessertmästarna som gäller.
 
 

Kommentera här: