Godmorgon!

Inatt fick linnea sova i vår säng igen då hon bara gnällde i sin egna. Hon tar ganska mycket plats så kan inte riktigt påstå att man är utvilad, haha..
 
Igår skulle jag börja lite med historian som jag ska fixa till mitt betyg på. jag kunde ingenting då och jag kan heller ingenting nu. jag ska prova idag igen men antar att det verkligen inte kommer att gå bättre.. (positiva tankar, positiva tankar, posi...)
 
Idag ska jag jobba till 16 och sedan får vi se lite vad som ska göras. egentligen hade huset behövt få sig en omgång och att starta tvättmaskinen hade inte skadat.
 
Nu kändes allt väldigt negativt.  Men jag startade iallafall min dag med ett litet leende. när jag öppnade Facebook på mobilen så kom nämligen denna bilden upp
 
Hoppas ni får en härlig måndag! ♡

Kommentera här: