Då var det beställt

Igår kort efter jag skrivit mitt "tips" inlägg så beställde jag min bilbarnstol.
tog mig dock en stund innan jag klickade på slutför köp.. Det slutade med en maxi cosi mobi xp. Vi var inne i en barnaffär och bad om att även få prova i bilen för att se hur mycket plats de tog. Då provade vi maxi cosi'n och britax max way tror jag den hette. Vad som fick oss at välja maxi cosin var att den var lite längre i ryggen, mer benutrymme och man kunde ändra läge på stolen. Den var ju dock lite större än britax stol, men Vi har för tillfället ett väldig stort babyskydd, så det blev ungefär lika storleksmässigt. Hade egentligen velat köpa den direkt på plats av den trevliga säljaren på babyproffsen. Men de hade den bara i rött och fick inte hem svart förrens till jul och jag som är lite halvt utseende fixerad var ju tvungen att ha en svart! haha..
 
Då var även denna födelsedagen slut och känner att detta året har gått så himla snabbt. Kommer ihåg att alla sa "ta vara på tiden det går snabbt". Då tänkte jag inte så mycket på det men nu förstår jag verkligen vad de menar!
 
 

Kommentera här: