Torsdag

Idag har det faktiskt inte hänt mycket alls. Inte mer än vanligt. Önskar fortfarande att det fanns några timmar till på dygnet. Idag försov vi oss till dagis, men utvilade och på bra humör lyckades vi göra oss iordning och var inte allt för sena. På eftermiddagen åkte jag till stallet och nu ikväll hälsade vi på farmor. Min farmor bor just nu på korttidsboende i Grimslöv efter att ha brutit lårbenet. Där hade jag kunnat spendera hela dagen om jag kunnat, det gör ont i mig varje gång vi ska åka ♡ 
Sen har jag även kirrat biljetterna till GÖTEBORG HORSE SHOW! (ingen är lyckligare än jag!!) Förra året blev det inget för milo var beräknad och vi visste inte hur situationen skulle vara. Men detta året ska jag, mamma och syster dit. Även hotellet fixat så vi för första gången på 15 år (minst) inte ska köra hem samma natt.
 
Nu ligger hela familjen och snarkar här bredvid mig, så nu ska jag lägga ner telefonen och ladda batterierna för ännu en fredag, vilket också betyder "ny jobbvecka" för mig.
 

Kommentera här: