Höstlov

höstlov = överenergisk unge som älskar att busa och retas med sin bror. För linnea är dagis nyttigt, hon blir så otroligt rastlös av att bara vara hemma. Det är ju inte enklare när det är lika kallt som på nordpolen och regnar, man går ju gärna inte ut med milo då..
 
Så mina dagar består just nu utav att städa, städa och städa lite till. Några försök till att plugga körkort samt matte (blir oftast avbruten lika snabbt) och när Louis är hemma går jag ut och slipar på badtunnan några timmar. MEN på torsdag blir det ombytta roller! Jag ska börja jobba igen!? Vafan hände där egentligen? Just nu känns det skönt men antar att jag efter någon vecka kommer längta efter att få vara hemma. Ska dock bli spännande att se hur mycket Louis kommer göra om dagarna, jag tror nämligen inte han förstår hur många ggr jag t.ex. dammsuger på en dag, diskar, plockar undan osv.
 
Imorgon kommer neas och milos moster och agerar barnvakt en stund medans jag och den minsta åker på babysim. (Jag tycker det är oerhört tråkigt men tvingar mig själv för att jag är snål..) 

Kommentera här: