Nervöst

just nu trillar jobberbjudande efter jobberbjudande in. Varför kan det inte vara såhär när man faktiskt behöver det haha? Men måste erkänna att det faktiskt känns helt okej att vara lite eftertraktad och att man får en liten egoboost. 
 
Idag hann jag med att lämna in mina skor samt att läsa lite matte. Men har svårt att slappna av. Något som stressar mig är uppkörningen på tisdag. Jag är rädd för att min last inte kommer bli godkänd, att jag missar något i säkerhetskontrollen. Att min lampa på bilen strular så jag inte hinner fixa den. Att mina bromsar på bilen aldrig slutar skrika när jag kör osv. Listan kan göras otroligt lång. Denna veckan blir tuff om jag ska gå runt med denna stressen till dess haha. 
 
Nu stämplar jag ut för idag (om bara mina tankar lugnar sig någongång). Godnatt och sov gott.

Kommentera här: