Blir 24 men 55 i huvudet

Fullt upp konstant. Det är när jag och familjen är ledig som jag har mest att göra haha. Jag vill hinna med så himla mycket under dygnets 24 timmar. Men nu är det dags att gå tillbaka till verkligheten efter valborgsfirande och massa annat stök, känns knappt som man varit ledig men dock otroligt kul när det händer saker. 
 
Lördag- middag hos föräldrar med Sussie, Bengt och syskon.
Söndag- fira kusin som är "hemma" från Örebro och har fyllt år.
Måndag- valborg som vi firade med halva släkten hos mina föräldrar. Jag passade även på att dricka lite vin så vi sov där vilket innebär att även tisdagen spenderades där haha.
 
det är tur att jag tycker om att umgås med min familj ♡
 
 
Idag insåg jag nog också att jag blivit gammal.. plockat nässlor för att frysa in(dels för att linnea tryckte i sig 5 portioner av nässelsoppa som var förrätt i lördags), planterat blommor, tomatplantorna utsätta, purjolök och majsen befinner sig just nu i landet och imorgon sätter jag ut vaxbönorna!
 

Kommentera här: