Tisdag

En lugn tisdag. Besök hos mvc först där allt såg bra ut. Sedan vidare till jobbet. Mys med familjen sedan soffhäng där jag tryckte i mig en hel påse chips. En nyttig tisdag, känner inte alls någon ångest och att det var lite onödigt att äta hela påsen själv haha... louis gick upp på övervåningen för att natta nea och sedan skulle han plugga. Hittar jag en pluggande louis när jag går upp vid 22?.... nopp då ligger han och snarkar... och jag som faktiskt blev glad och stolt över hans engagemang då han inte varit aktiv alls med sitt pluggande... Hur får man en sambo mer motiverad? Har provat med allt men inget funkar..
 
Jag har också hittat Nemos tandborste och tandkräm så nu ska vi se om hunden kan börja lukta bättre i munnen. Hans andedräkt är nämligen inte att leka med, tror han skulle kunna döda någon genom att andas på den. Sen är det bara en ny borste till pälsen då den andra gick sönder senast när han duschade så vi kan få lite ordning på pälsen.
 

Kommentera här: