Ge mig ordentligt med sömn..

Idag hade jag kunnat döda för att få sova en hel natt eller en stund på dagen utan halsbränna.. Jag vet inte vad jag ska göra för Samarin hjälper inte, "sittsova" funkar inte heller, har provat ändra kosten och jag dör av värmeslag. 
 
På mvc idag sa hon att ungen har fixerat sig. Så nu är det bara att vänta på att han vill göra entré. Jag hoppas fortfarande på januari.
 
Fyndade sista säsongen av pretty little  liars  när jag skulle lämna nyckeln på jobbet. På lördag så är det stängt för gott.. Det känns tomt och väldigt konstigt efter dessa åren.
 
Linnea och jag har börjat baka lite inför julafton. Idag gjorde vi det enkelt med chokladbollar. Dock tyckte hon det var bättre att äta upp pärlsockret än att rulla chokladbollarna i det. Imorgon börjar jag på med knäck medans hon är på dagis.
 
Godnatt alla ni som kan sova :)

Kommentera här: