Nyårsafton

Vilken natt.... huvudvärken förstår jag verkligen varför jag har... Går och lägger mig med linnea runt halv 12, hon bara skriker till klockan 1. Då går Louis upp med henne och är vaken till 3. För vems tur är det efter det? Jo min! 2 timmars sömn sedan är det skiftbyte. Louis får sova och jag vara vaken, men på något vänster lyckas jag vid 07 få henne att somna!? I sängen!? Och sen dess har stackars sovit vilket hon gör just nu med.
 
Dagen är fullproppad med grejer jag ska hinna med att göra. Först ska jag försöka åka ur till ör och träffa isa. Sen ska jag hinna med att förbereda en tre-rätters och städa. Det kanske är positivt att bjuda hem folk till nyår? Då börjar man äntligen städa ordentligt på ställen man aldrig rör annars.
 
Nu ska jag stiga upp ur sängen så jag någon gång får något gjort.
 

Kommentera här: