Jag är häxan i familjen

Den stora trollungen har nog aldrig varit så arg på mig som hon blev idag. Jisses. Att en sån liten kan skrika och gapa så högt, mycket och länge. Tror hon skrek och var arg i över en timme. Bara för att jag ville byta blöja på henne. Visst är jag världens hemskaste mamma som vill byta en bajs blöja på mitt barn?... bar in henne på rummet flertalet gånger då hon  skrämde milo när hon skrek som hon gjorde. Nu när jag skulle gå och fråga igen om hon ville komma ner och byta blöja så hade hon somnat på golvet. Så nu får hon ligga där och sova tills hennes pappa kommer hem. För han är tydligen bäst i världen enligt henne. Honom har hon aldrig testat så mycket som hon gör med mig.
 
Nu fick jag skriva av lite frustration. Men behöver också tillägga att jag börjar bli lite orolig över allt hår jag tappar. Linnea kanske lyckas göra mig skallig snart? Jag hade faktiskt inte blivit förvånad alls.
 
Kommer ni ihåg tomaterna jag och Linnea planterade för ca en vecka sen? Nu har det börjat ge resultat, i båda krukorna har det kommit upp små, små blad!
 
 

Kommentera här: