helg feeling!

Lite fredagskänsla har jag endå idag även om jag ska jobba imorgon. Då tar jag och magen mig ut tíll Evedal för att beta av några timmars jobb i servisen. Idag jobbar jag till 16 sedan hämta linnea på dagis, duscha och göra oss iordning snabbt som attans för att sedan åka vidare på släktkalas. Det där med snabbt som attans brukar inte klicka bra med en tvååring som vill vara med och bestämma själv. Där ska linnea bli firad en gång till fast denna gången tillsammans med min bror som fyller 21 och mig själv. Dock fyller jag inte år förrens i november, men då har vi det överstökat också.
 
Om jag hade fått välja själv idag så hade jag legat på soffan. Den lilla i magen tycker det är en utmärkt ide att krossa mina revben och jag orkar knappt stå upp. Ibland måste man få klaga lite? för det här med att vara gravid i nio månader är verkligen inte en dans på rosor, det är bara det att inte en jävel berättar hur sjukt jobbigt och drygt det egentligen är.

Kommentera här: