Vilket humör!..

Alltså denna primadonnans humör är inte att leka med. Jisses vilken tjurig unge. Nu har hon gått runt och pipit hela förmiddagen, jag tror hon vet att det är just det som stör mig mest. Jag har inga problem med att stänga av skrik när hon blir arg men just detta ynkliga pipet gör mig galen.. Jag fick inte byta blöja och hon vägrade ta på sig något annat än sin "prinsessklänning", i klädfajten orkade jag inte ens säga emot henne. Tanken var dock att vi skulle gå ut i det fina vädret men med de kläder hon valt så får vi nog vara inne om hon inte ska frysa ihjäl. Jag hade nog kunnat hantera hennes ilska när hon inte får två legobitar att passa bättre just nu om jag hade sovit bättre. De sista nätterna har jag sovit kasst med en galen halsbränna och vaknar minst två gånger i timmen. Jag får passa på att sova lite när Linnea ska ta en vilostund sen för ikväll väntas det jobb.
 

Kommentera här: