Födelsedag

Igår fyllde jag år. Eftersom att vi var bjudna på middag hos mormor och morfar för att fira farsdag med tjocka släkten så sköt vi lite på mitt firande. Det tog vi idag istället, så lite mat med familjen och sen tårta. En bättre måndag helt enkelt.
 
Idag imponerade Linnea i affären. Har nog aldrig haft en så snäll unge med mig i affären. Jag brukar aldrig handla själv med henne i vanliga fall Men idag var jag tvungen. Hon skötte sig så otroligt bra! Inga skrik eller gnäll. Det var nära när hon ville öppna pepparkaksburken innan vi betalat men med lite förklaring så accepterade hon att vi skulle äta dom sen. Stor stjärna till Linnea.
Och nu något helt annat. Någon som varit med om att all ork bara försvinner? Jag kommer inte ihåg att jag hade det så med Linnea. Men nu under de senaste dagarna kan jag bli tvungen att sätta mig ner för annars känns det som jag ska tuppa av. Blir helt matt i kroppen, andfådd och flimrar för ögonen. Jag tycker att jag äter och dricker ordentligt så fattar inte riktigt varför. Idag har vi bara tagit det lugnt och har faktiskt inte gjort något ansträngande alls som skulle kunna påverka. Jag hoppas det bara är tillfälligt och inget särskilt.

Kommentera här: