Liten börjar bli stor

Idag skulle jag få så mycket gjort men känns inte som jag kunde bocka av något från listan. Jag moppade golvet för att Nemo kissade ner hela nedervåningen under natten och fick tvätta mattor. Ingick inte i planen men behövdes. Emma var här och tog en kaffe, dock var det allt för längesedan. Sedan skulle jag plugga matte, tvätta ur kaminen och städat ur badtunnan. Så blev det inte. Istället åkte jag och linnea med mamma in till växjö för att handla födelsedagspresent till hugo. Sen passade jag även på att rensa tvättmaskinen från hundhår då det blev totalstopp i filtret pga av träflisor (hur fan de nu hamnat där?) Så vattnet sjönk aldrig undan.. Jag hade egentligen velat hinna med stallet också bland alla mina sysslor.
 
Utöver mina planer Idag så bestämde sig milo för att börja ta mer än två steg, han går faktiskt! Och den första tanden har också tittat fram. Den lilla "sorken" börjar bli stor! ❤
 

Kommentera här: