Nu börjar jag igen

Efter en veckas återhämtning känner jag att skriva av mig här kan vara skönt. Har under denna tiden när jag inte uppdaterat för det mesta sovit den tid jag kunnat och annars har jag tagit hand om milo eller lekt med linnea.
 
Sömnen existerar knappt, känner mig som jag ser ut för tillfället - som ett lik. Linnea har hamnat i en jäkla tvåårs trots och milo har äntligen börjat nöja sig med sin nya tillvaro utanför magen. Det är tur att Louis är hemma och hjälper mig, ska bli spännande att se hur det går när jag ska göra iordning Linnea själv på morgonen.
 
Ikväll åkte vi till mormor med Linnea så hon kan göra av med lite energi. När vi är hemma på kvällarna förvandlas hon till ett litet monster så fort vi slutar leka med henne. Kände att en kväll utan skrik behövdes Och än så länge funkar min plan!
En kluns på 4208g och 52cm som kom till världen den 4 januari ♡

Kommentera här: