Lördag 01.15 så egentligen söndag

Då var ännu ett jobbpass över. Jag kan gå och lägga mig utan att ha ont i kroppen, utan Att hjärnan arbetar på högvarv. Men det bästa av allt - jag vet att jag alltid kommer hem i vettig tid!
 
När jag kom hem idag planerade jag en godispåse och kanske en bra film medans de små sov. Så blev det inte. Linnea var klarvaken och likaså milo.. min godispåse blev linneas godispåse, istället för att sitta jämte Louis i soffan somnade milo i min famn och Linnea i Louis famn. Men jag är lika nöjd för Det, min fina fina familj.
 
Nu ligger jag i sängen med milo på min högra sida och linnea på min vänstra. Själv orkar jag inte hålla ögonen öppna längre. Så nu säger jag godnatt och så får vi se nästa gång jag tar tag i att skvallra mer om mitt liv i ett nytt inlägg för er nyfikna.
 

Kommentera här: