Måndag

Nu går hon med den otympliga magen och lägger sig jämte dotter och sambo. Idag tyckte Linnea det var utmärkt att inte sova själv? Hjälp mig att förstå det här, ena natten sover man själv och nästa inte? Dessutom är hon otroligt lättväckt, vi får smyga på nedervåningen för att inte väcka henne. Det kan räcka med att Nemo tassar förbi trappen så vaknar hon! När hon var mindre kunde vi dammsuga, banka och dåna hur mycket som helst utan att hon vaknade?... ska vi behöva vara fyra stycken när den andre föds plus en katt som alltid sover här med oss? Då flyttar jag ner till soffan tror jag haha. Louis klagar inte, han snarkar sig igenom nätterna helt ostört endå.
 
Dessutom är vi nu nere på två-siffrigt i nedräkningen tills lillebror ska komma. Så himla kul, dock tycker jag tiden just nu går så himla sakta. Det får gärna skynda på lite nu.
Jag är fullt medveten om att de flesta sett denna på Instagram idag, men den får bli i repris för det är precis såhär jag känner när höstsolen visar sig!

Kommentera här: