Ibland vill jag slita håret av mig

Denna gången är det inte linnea som retat upp mig. Louis har lyckats färga varenda tröja rosa och då har Linnea inte ens hunnit använda dom!? Klart man inte kan tvätta en röd jacka som antagligen aldrig blivit tvättad med vit tvätt?? Suck.. samt att man behöver få ett utbrott för att han ska städa köket så det var som när jag lämnade imorse.. Ibland blir jag tokig.
 
Annars har dagen varit bra. Började denna lördagen med att åka till gemla för att ta en promenad med Nemo, Emma och Ilios. Det känns nu i efterhand haha. Sedan åkte jag på barnloppis med mamma, därav alla kläder som skulle tvättas som Louis nu förstört. Det var väl spenderade pengar......
 
Nu sitter vi här på soffan. Loffe kom med fika till en överlycklig Linnea. Det blir några koppar kaffe för att jag ska hålla mig vaken ikväll känner jag nu. 
 

Kommentarer:

1 JUNITJEJ:

Åh, älskade Berner sennen! Jag har själv en, som jag älskar så mycket! Hundarnas hund helt enkelt.

Kommentera här: