Hur motiverar man sig?

Ja jag är kanske en ganska negativ person ibland. men hur fan motiverar man sig när man inte kan se "ljuset i tunneln?" Hur ska jag kunna tänka på annat när detta är en ganska viktig del av livet. "pengar är inte allt", visst fan är det de? vart i livet kommer du utan pengar undrar jag då? Hur får du tak över huvudet om du inte har pengar? Hur ska ni som familj någonsin kunna göra något? Självklart kanske vi har olika prioriteringar och tankar kring detta men för mig utgör det en ganska stor och viktig del för att kunna göra det jag vill.
 
Nu fick jag skriva av mig haha. Kände att det behövdes. ca två timmar kvar tills jag får gå hem på helg, det gör mig iaf positiv. Ska köpa med mig en massa läsk och lägga mig i soffan och där stannar jag. Imorgon blir det förmodligen ett sjukhusbesök och sedan släktkalas.
 

Kommentera här: