Helg ♡♡

Idag började mina efterlängtade två dagar tsm med familjen. Linnea och jag har precis tagit en tupplur, nu ska vi göra oss iordning för släktkalas. Klänning på för hennes del, jag ska se vad jag hittar som täcker magen haha.
 
Idag har vi varit inne i stan och hälsat på gammelmormor som ligger på sjukhus. Hon får nog stanna någon dag till, syresätter sig inte riktigt som hon ska. Linnea tappade tålamodet när hennes tablettask var slut så då gick hon och pappa till lekparken som ligger precis jämte medans jag och mamma stannade en stund till.
 
Eftersom att jag som vanligt ligger någon dag efter med mitt bloggande så får det bli så även idag. Här är två bilder från igår när vi var ute och fikade med alla tusentals flugor i det fina vädret. Linnea tyckte det var kul med ett par nya grannar som romade och var tvungen att säga Hej!
 
 

Kommentera här: