En ledig onsdag ♡

Idag försov vi oss jag och linnea. Ställde ingen klocka som resulterade i att vi vaknade vid halv 10, hon verkar haft en lika dålig natt som jag. Av någon anledning hade jag svårt att somna och när jag faktiskt somnade så dröjde det inte länge förrens jag vaknade.... Linnea sov i sin säng fram till 05 någon gång.
 
Nu ligger jag och försöker känna av sparkar, har varit väldigt lugnt i magen det sista dygnet. Nu får det faktiskt hända något innan jag blir nervös och nojjig. Hjälper inte ens att bygga på honom för att han ska vakna..
 
Till Linnea startade jag nalle puh i hopp om.att jag kunde få lite läsro, men icke... klart att man ska kolla på filmen OCH klättra på mamma samtidigt. Nu gick hon iväg för att hitta på hyss tror jag. Det är enda gången hon blir så tyst. Därför ligger jag här i sängen själv och kollar på tecknat med en Linnea som tycker jag är tråkig.
 

Kommentera här: