Detta eviga pluggandet

Jag sitter verkligen fast och kämpar med detta läsandet. Jag har två uppgifter kvar men kommer ingenstans.. när jag väl sätter mig för att ta tag i det så stänger hjärnan av sig och jag förstår inte vad det är jag ska göra. Det är tufft att ta sin lediga tid för att gå och sätta sig med detta, när man väl är ledig från jobbet vill man ju vara med sin familj.. inte stänga in sig på ett rum och hoppas på lugn och ro.
 
Idag börjar jag jobba vid 16 (igen, precis som.jag gjort hela veckan...) och det är även lösgodisets dag, vilket innebär mycket att göra. Hade mycket att förbereda igår också men min ischiasnerv låste sig helt och jag kunde inte röra mig.. Kan ju hoppas på att min stackars chef varit med om samma så att han förstår haha.
Dags att sätta igång igen... Men varje minut jag sitter och försöker är bättre än inget försöker jag intala mig.

Kommentarer:

1 emma - mode- mamma:

ha en unerbar lördag

kramis

Svar: Tack, du med 😊
Linda

Kommentera här: