Det kommer bli en låååång natt

Slutade jobba vid 21, då ringer Louis och säger att Linnea vaknat av att det kliat på kroppen och anar vattkoppor. Hon hade då bara någon enstaka plutt på magen och tre i pannan och när jag kom hem kliade hon inte alls. Nu när vi gick och la oss började hon rulla runt, buffa, sparka, gnälla och klia. Tur att jag klippte naglarna på ungen innan Idag, för det låter som hon ska riva upp hela kroppen stackarn. Samt att Louis snarkar så det dånar bort till grannen med sin kassa förkylning.. Nu när jag legat i sängen i snart två timmar och försökt få Linnea till att inte klia och lyssnat på sambons brummande så känner jag att det kommer bli en tuff natt. Undra om jag ska be han sova på soffan eller trycka en kudde över ansiktet på han? Haha, ne det är lite synd om han särskilt när han blir sådär ynklig. Hoppas ni kommer få sova mer än vad jag antagligen kommer få göra.
Bjuder på en gammal bild på två tröttmössor ♡

Kommentera här: