Dejt med godis efter jobb i godisaffär

Kommer hem från jobbet och Linnea har fortfarande feber. Imorgon får hon vara hos gammelmorfar och gammelmormor, jag önskar att det hade varit enklare för mig att vara ledig...
 
Så Louis och Linnea gick och la sig tidigt och jag passade på att kolla ikapp paradise Hotel. Jisses vilka människor säger jag bara, fan vad de kan bete sig illa. OCH jag har hittat världens godaste choklad från Marabou. Denna tar helt klart förstaplatsen. Det är den jag får mysa med på kvällarna då sambon hellre går och lägger sig tidigt. Nu har även jag lagt mig bredvid en svettig Linnea och en Louis som för en gång skull inte snarkar, helt otroligt - kors i taket! Kanske ska försöka somna nu innan han börjar. Hoppas även på att jag får en hel natts sömn, hade varit skönt att vakna utvilad.
 

Kommentera här: