Torsdag

En faktiskt väldigt bra torsdag med mycket gjort avslutades desto tråkigare.
 
Vi hann räffsa upp alla löv som stört mig i en evighet. Nu fick min bokstavskombination ett inte lugn (tills jag hittar nästa stressmoment). Vi gick igenom de sista flyttlådorna med saker i ladugården, sorterat ut det min mormor ville ha och nu är resten inpackat i bilen redo för att skänkas. Vi vill slänga men Linnea blev kär i två tuppar av porslin som hon vägrade släppa så de fick hon faktiskt behålla. Min mamma dumpade fem flyttkartonger som vi också ska skänka på en loppis som har stått i källaren. Så detta börjar kännas riktigt bra nu!
 
Sen åkte Louis in till stan för att övningsköra och vi begav oss för att äta våfflor hos gammelmormor och gammelmorfar. Linnea fortfarande en aning grinig men dock varit helt feberfri hela dagen. Kanske behöver få igen några timmars sömn?
 
Nu när vi kom hem blev Louis väldigt dålig. Han skrämde mig ordentligt. Fick ringa ut ambulansen. De sa att ekg såg bra ut men ville endå ta med han in för en mer noggrann koll. Något är det som spökar.. Så nu ligger Linnea och sover jämte mig och jag har en liten som försöker sparka sig igenom magen tror jag haha. Jag är också helt slut och kämpar med att hålla ögonen öppna men känner en viss stress då jag vill veta hur det är med Louis. Helst av allt får han gärna komma hem nu och lägga sig i sängen och hålla mig vaken med sitt snarkande som han brukar. Eller reta mig till vansinne med hans gnisslande tänder som han aktivt gör i sömnen som får hela mig att rysa och vilja sparka ner honom på golvet.
 
 

Kommentera här: