Slapp onsdag

En väldigt tråkig onsdag har vi haft idag och vi har spenderat den i tv-rummet. Antingen har vi kollat på tv, lekt med köket eller målat (Linnea tog en tupplur med). Isa var förbi på en snabbkaffe också. Vi hade alltså Inga måsten över huvudtaget, jag skulle vikt tvätt men hade ingen ork för det idag. Jag har på sätt och vis dammsugat. Reste mig och tryckte på knappen till roboten som fick arbeta lite. Med andra ord en riktig soffdag med massa mys bara hon och jag ♡
 
Känner jag någon som kan något om konst? Min källare är fylld med tavlor sen Louis mormor gick bort. Jag tror inte det är något av värde men vågar inte slänga ifall att det skulle vara så. Denna person får gärna ge sig till känna så kan jag skicka över lite bilder eller att den kommer hit och kollar igenom dem. Jag börjar tröttna på att de tar upp ett helt rum....
 

Kommentera här: