Babyshower

Igår va min enda lediga dag och den avslutades med babyshower. Alltså vilka fantastiska människor jag har omkring mig!
 
Emma lurade iväg mig på en promenad. Så helt ovetandes om vad som skulle hända efter så vandrar vi igenom hela gemla. En lite svettig Linda stannar dock till i Alvesta för att hon ansåg att hon förtjänade chips haha. Så medans alla väntade på att jag skulle dyka upp så stod jag och försökte bestämma vilken smak jag ville ha på netto. Efter lite om och men så var jag tillslut hemma, jisses vilken överraskning. Hela gårdsplanen var full av bilar och innanför dörren väntade alla härliga människor. Ni ska vara lyckliga om era vänner ens är hälften så bra som mina ♡ detta hade ni gjort bra allihopa och jag vill bara säga tack. Tack för att ni bryr er, engagerat er och alltid finns där när det behövs.
 

Kommentera här: