Paniken som uppstår

Idag var vi som jag sa i linnea parken igen. Idag var det roligaste av allt att kolla på änderna.
 
 
 
Nu är vi hemma hos hennes mormor och bara tar det lugnt. Vi slumrade till en stund och nu när vi vaknade slog det mig att jag snart står utan jobb. Eller ja, helt utan är jag inte men det är långt ifrån en heltid och tyvärr inte särskilt lönande. Har sökt andra men inget har nappat ännu.  Tänk om jag står utan jobb när linnea börjat på dagis? Min värsta mardröm kommer nog slå in. Det finns inte på kartan att vi kommer överleva utan jobb.. självklart finns det lite strötider här och där det gör det alltid. Men det räcker ju tyvärr ingenstans. Såhär likgiltig har jag inte känt mig på väldigt länge. All energi bara försvann och kvar i soffan sitter jag utan någon motivation till något alls.. bitter linda utan framtid, jo tack! 
 
Hoppas ni har haft en betydligt bättre kväll!

Kommentera här: