Härliga sol!

Kan man bli annat än lycklig när man vaknar av att solen bländar en rakt i ögonen och att man inte orkar resa sig för att dra ner rullgardinen!? Eller inte, kände mig riktigt pigg när jag vaknade och såg vilket fantastiskt väder det var. Upp och hoppa för att slänga på mig jackan och ta en tur med nemo i solen, kan man ha en bättre start på dagen? Efter det in och gosa med linnea en sväng innan jobbet. Lagom till när man slutar jobba sen så har solen nästan hunnit försvinna..
 
Men enligt väderprognosen skulle det vara lika fint imorgon. Dock vet jag inte om jag vill ut i skogen och vandra. Varg har synts till två gånger nu på kort tid i närheten av oss. Första gången ganska obehagligt nära och nu är det en som spatserar runt i växjö. Börjar vargarna bli fler? Eller har de anpassat sig och slutat vara lika skygga så de struntar i vilket? Oavsett tycker jag det är lite obehagligt när man är i skogen eller tar ut nemo sista gången på natten.
 
Jag bjuder på en bild som är tagen igenom en galet skitig framruta!
 

Kommentera här: