är det äntligen min tur?

Idag har jag jobbat men fick även ett besked som peppade mig en hel del! jag ska verkligen inte ropa "hej" ännu men jag hoppas och ber för det bästa. Det hade verkligen hjälpt mig så otroligt mycket nu och gjort allt komplett! Men som sagt det återstår att se hur detta blir.
 
Jag och linnea har även varit duktiga och dammsugit bilen och ångtvättat sätena och golvet i bilen, kan ju säga som så att det behövdes. Helt plötsligt luktade faktiskt skrothögen gott igen så nu är det bara en utvändig tvätt som återstår. Besiktning står även på schemat denna veckan, jag hoppas den går igenom nu efter allt krångel, orkar inte byta och laga mer saker på den.
 
Imorgon blir det inte mycket gjort för mig och lillfisen. Lediga hela dagen, jag ska förbi skolan en sväng på morgonen så linnea får vara med gammelmormor. Tänkte även passa på att handla i lugn  och ro utan en speedad unge som ska springa runt i hela butiken.
 
Bildresultat för motivation citat

Kommentera här: