Söndag och första advent

Det har ekat tomt med uppdateringar de sista dagarna. Men har haft mycket att göra, tröttheten har tagit över och jobbat.
 
Idag gjorde jag min sista dag på hemmakväll. Det känns faktiskt lite sorgligt.. Nu har jag varit där så himla länge. Känns rätt konstigt att i januari så finns det faktiskt inte kvar.. Jag hade gärna velat vara med och "stänga" ner affären nu i december. Men kroppen säger nej och skriker efter sängen varenda vaken minut.
 
Något lite roligare (svårare) var att försöka ta julkort på linnea.... Jag trodde det skulle vara enklare än förra året då hon precis hade lärt sig gå men icke. Det blev faktiskt bara svårare. Hon satt stilla i en sekund när jag bad henne sen var hon uppe och sprang igen. Med en mobilkamera blir inte det så bra, särskilt när ljuset suger... hade nog funkat betydligt bättre med en systemkamera. Min muta med en skål pepparkakor vräkte hon i sig lika snabbt som hon fick den.
 
 

Kommentera här: