Ny soffa!

Vi införskaffade oss en ny soffa. Sen vi slängde ut den andra så känner man verkligen en helt annan doft i hela huset. Blir så himla äcklad av tanken på hur skitit den var, särskilt när Nemo spydde i den för andra gången på en månad... så nu är det hundförbud i tv rummet och han har fått sin egna säng i hallen. 
Nu ska det inhandlas matchande filtar och kuddar.
 
Igår fick Louis ett ryck och slängde ut allt som har med julen att göra. Jag kan hålla med honom-det är rätt skönt att slippa alla tomtar nu. Inatt trodde jag nästan att lillebror skulle komma. Blev inte mycket sömn då kroppen inte riktigt kunde slappna av.. får gå och lägga mig en stund med Linnea sen för att sova ikapp någon timme. Nu fortsätter jag med mitt soffläge och hoppas på att bebis inte vill komma ut innan januari.

Kommentera här: