När man är gravid kan jag äta vad som helst!

Precis så tänker jag. Ska jag endå bli tjock så kan jag lika gärna unna mig under tiden. "det blir svårt att bli av med mammavikten" - Det skiter jag fullständigt I. Att jag förtjänar att leva gott och njuta under denna tiden är verkligen inte någon bortförklaring. För självklart ska jag försöka bli av med de extra hullet som jag vet sätter sig runt magen på mig när denna tiden är över. MEN det är ett senare problem anser jag.
 
Idag har varit en mindre bra dag för lilltjejen. Började med att hon trillade och slog sig när vi var hos mormor och lyckades då bita sig I tungan ganska rejält.. Hur förklarar man att det fortfarande går att äta och att det blir bättre ju mer man äter?.... Så lunchen bestod av glass och gråt när det gjorde ont. Sen tyckte hon en powernap på ca 30 minuter skulle duga, var hon en trevlig unge sen? - nopp inte någonstans.
 
Nu är hon där medans jag och pappa jobbar, Vi får hoppas på att hon är en aning trevligare och inte retar gallfeber på sina mostrar, mormor och morfar. Annars kanske hon inte får komma tillbaka igen haha. Nu ska jag jobba färdigt de sista timmarna innan jag också tar med lite godis hem och stämplar ut för dagen.

Kommentera här: