mardrömmar..

Har du någonsin vaknat mitt I natten, klarvaken och med ett hjärta som slårt stenhårt I bröstet? Inatt var det min tur att råka ut för detta. Så sjukt obehagligt och verklighetstroget så att när man vaknar tar det en stund innnan man förstår att det inte var på riktigt. När jag vaknade där vid 03 så var jag så uppe I varv så kunde inte somna om, blev att scrolla igenom facebook och instagram några gånger. När jag väl somnar om så hamnar jag I samma dröm igen!? hur stor är den chansen haha!? det värsta av allt var att den handlade om jobbet och på något vänster blev linnea inblandad. Tror det kan vara bra att jag äntligen ska få vara lite ledig nu när jag jobbat två veckor utan ledigt.
 
Idag blir kaffet min bästa vän, Det har nog precis runnit ner och jag ska hälla I mig detta så att min arbetsdag kan starta på riktigt.

Kommentera här: