ännu en jobb-lördag!

Vad har jag hunnit med denna gråa lördag? inte mycket alls faktiskt. Ett arbete färdigt och iväg sänt till läraren. Kollat på filmen nicke nyfiken som jag köpte hem till Linnea. Hälsat på hos hennes mormor en sväng, dock fick jag aldrig med mig henne hem så hon fick stanna där. Nu står jag på jobbet, det verkar vara en väldigt lugn lördag om man jämför med igår då jag inte kunde lämna kassan en enda gång. Kan detta bero på mohedadagarna kanske? Kaffebryggaren är igång och ska göra så att jag överlever denna kvällen, lite svårt att hitta motivationen just nu vilket kanske heller inte är så konstigt.
 
Imorgon har vi ponnyridning på schemat för linnea. Det blir en sväng till stallet då hästen ska få nya skor, tänkte att vi skulle hinna med en promenade innan. Tror Linnea hade tyckt det varit kul samt att jag tar med mig hunden som får springa av sig lite energi.

Kommentera här: