Galen unge. 23.00....

När jag slutade jobba idag tog vi ett ryck och städade hela övervåningen. Linnea plockade ur varenda låda och leksak medan jag la tillbaka. men efter lite om och men blev det tillslut städat.
 
Vid 19.00 var hon så himla trött så hon skulle gå och lägga sig. Idag provade vi att hon skulle somna själv i sin egna säng. det gick sådär. funkade tillslut när hon fick hålla mig i handen.
 
Men nu vid 22 så tyckte hon det var en bra idé att vakna igen. så nu har hon sprungit runt, runt, runt. skrikit, härjat och sprungit lite till. nu börjar hon äntligen bli lite trött igen så nu ska jag och hon gå och lägga oss strax. min tanke egentligen var att jag skulle plugga lite ikväll. det gick ju med andra ord sådär. får ta en timme extra imorgon istället.
 
 
Världens snällaste hund som går med på allt. 

Kommentarer:

1 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så söt vovve

Kommentera här: